Gratis verzending NL vanaf €49,95
Voor 16:00 besteld, volgende werkdag geleverd
Topkwaliteit Europese producten
Klantenservice +31 (0)33 - 202 30 55

Verzenden en retouneren

Verzenden

Bestel procedure

Indien u een bestelling plaatst, krijgt u die binnen 3 werkdagen toegezonden. Mits de artikelen op voorraad zijn wordt uw bestelling direct ingepakt en opgestuurd.

Hieronder vind u een korte samenvatting van het bestelproces:

  1. Orderbevestiging: Meteen na uw bestelling krijgt u van ons een digitale orderbevestiging toegestuurd.
  2. Digitale factuur: Wij controleren uw gegevens en sturen u een digitale factuur voor uw eigen administratie. Bij eventuele vragen of opmerkingen over uw bestelling, is het mogelijk dat u telefonisch wordt benaderd.
  3. Track and trace: Zodra uw pakket overgedragen wordt aan onze koerier, krijgt u een track & trace link toegestuurd. Zo kunt u uw pakket altijd volgen.

Er wordt elke werkdag geleverd. Zaterdag levering is mogelijk tegen meerprijs. Al onze pakketten worden geleverd door MyParcel of DHL. Bij afwezigheid wordt het pakket de volgende dag geleverd. Mocht u dan weer afwezig zijn dan wordt uw pakket op het depot van MyParcel/DHL bewaard.

Mochten wij een product niet op voorraad hebben dan nemen wij contact met u op. Mocht u uw bestelling op een ander adres willen laten leveren, geef het dan tijdig door.

Verzendkosten

Voor orders tot €  49,95 exclusief btw, betaalt u slechts een bijdrage aan de verzendkosten. Deze bedragen € 5,95. Voor Belgie wordt ongeacht de ordergrootte een extra toeslag gehanteerd van €  3,95.

Bestellingen binnen Nederland verzenden wij vanaf € 49,95 exclusief btw GRATIS!

Ruilen en Retourneren

14 Dagen niet-goed-geld-terug garantie

Indien een product niet aan uw kwaliteitseisen voldoet dan kunt u binnen 14 dagen na factuurdatum aanspraak maken op onze niet-goed-geld-terug garantie. Wij leveren dan kosteloos een vervangend product. Ruilen voor een willekeurig ander product of crediteren is ook mogelijk. Hiervoor stuurt u ons een e-mail naar info@displaymaterialen-online.nl. Vermeld in het onderwerp graag duidelijk uw factuurnummer en geef aan welk product u wenst te retourneren.

Retourneren

Aangezien wij zowel aan particulieren (B2C) als aan bedrijven leveren (B2B) geldt er tussen beiden een onderscheid in de mogelijkheid tot retourneren.

Particuliere leveringen (B2C)

Na aanmelding van 'een retour' sturen wij u per e-mail een RMA-nummer en retouradres. Wij verzoeken u de producten degelijk te verpakken (in de originele verpakking) om beschadiging te voorkomen en naar het retouradres terug te sturen. Na ontvangst en controle wordt uw vervangende bestelling verstuurd of ontvangt u een creditfactuur.

Retourneren in geval van vergissing Displaymaterialen-online:
Retourkosten zijn voor rekening van Displaymaterialen-online. Producten worden door onze vervoerders opgehaald.

Retourneren in geval van uw vergissing:
In dit geval zijn de retourkosten voor uw eigen rekening, dit geldt ook voor retourneren onder de niet-goed-geld-terug garantie. U ontvangt een creditfactuur voor de geretourneerde producten minus € 9,95 restockingskosten, deze dient u nog aan ons te voldoen. Producten dienen ongeopend in de originele verpakking te worden geretourneerd. Wij verzoeken u de producten degelijk te verpakken om beschadiging te voorkomen. De retourprocedure krijgt u na uw aanvraag per e-mail toegestuurd. U kunt er o.a. voor kiezen om de producten zelf te retourneren of door onze bezorger bij u op te laten halen. De kosten voor het ophalen zijn € 30,00 (dit is incl. € 9,95 restockingskosten).

Zakelijke leveringen (B2B)

Op leveringen aan bedrijven hanteren wij andere regels met betrekking tot retourzendingen. 

Retourneren in geval van vergissing Displaymaterialen-online:
Retourkosten zijn voor rekening van Displaymaterialen-online. Producten worden door onze vervoerders opgehaald of u krijgt een retourlabel toegezonden zodat u kosteloos de goederen kunt retourneren.

Retourneren in geval van uw vergissing:

Is het orderbedrag exclusief btw lager dan EUR 200,-, dan kunt u de producten op eigen kosten retour zenden en krijgt u eventueel al betaalde gelden minus € 9,95 restockingskosten terug gestort. In dit geval zijn de retourkosten dus voor uw eigen rekening, dit geldt ook voor retourneren onder de niet-goed-geld-terug garantie. U ontvangt een creditfactuur voor de geretourneerde producten minus € 9,95 restockingskosten, deze dient u nog aan ons te voldoen. Producten dienen ongeopend in de originele verpakking te worden geretourneerd. Wij verzoeken u de producten degelijk te verpakken om beschadiging te voorkomen. De retourprocedure krijgt u na uw aanvraag per e-mail toegestuurd. U kunt er o.a. voor kiezen om de producten zelf te retourneren of door onze bezorger bij u op te laten halen. De kosten voor het ophalen zijn € 30,00 (dit is incl. € 9,95 restockingskosten).

Is het orderbedrag exclusief btw hoger dan EUR 200,-, dan nemen wij de geleverde producten niet meer terug.